חם מהתנור: רנדל האריך חוזה בניקס

ניו יורק ניקס סיכמה עם האול-סטאר והשחקן המשתפר של העונה, ג'וליוס רנדל, על הארכת חוזה של 117 מיליון דולר ל-4 שנים. הארכת החוזה תכנס לתוקף בסיום עונת 2021/22. בעונה האחרונה רנדל קלע 24.1 נקודות (41.1% מהשלוש) עם 11.2 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק והודח עם הניקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

*

קלי אוברה יצטרף לשארלוט לשנתיים על חוזה של כ-13 מיליון לעונה ומעט יותר מ-26 בסך הכל. זו תהיה הקבוצה הרביעית בה אוברה משחק והראשונה שהוא לא מועבר אליה בטרייד.

*

לאחר שעבר בוויברס בעקבות השחרור מהסיקסרס, ג'ורג' היל עומד לחתום על חוזה דו שנתי במילווקי באקס בשווי 8 מיליון דולר סה"כ.

*

פרנק קמינסקי ימשיך בפיניקס בעונה הקרובה אחרי שהסנטר סיכם עם הסאנס על חוזה מינימום לשנה אחת.

*

לו וויליאמס ימשיך באטלנטה הוקס על חוזה של 5 מיליון דולר לעונה אחת.

*

קאם בירץ', הסנטר שהגיע לראפטורס בעונה החולפת ימשיך בשורות הקבוצה עם חוזה לשלוש שנים בשווי 30 מיליון דולר.

סיכום היום הקודם

מעברי קבוצה:

קמבה ווקר (בעונה האחרונה בבוסטון, שוחרר מהת'אנדר) לניו יורק, 16 מיליון לשנתיים.

ספנסר דינווידי (בעונה האחרונה בברוקלין) לוושינגטון, 62 מיליון ל-3 שנים.

אנס קנטר (בעונה האחרונה בפורטלנד) לבוסטון, חוזה לשנה.

טוני בראדלי (בעונה האחרונה בת'אנדר) לשיקגו, חוזה לשנתיים.

הארכות חוזה:

ג'ון קולינס באטלנטה, 125 מיליון ל-5 שנים.

דני גרין בפילדלפיה, 20 מיליון לשנתיים.

מו וגנר באורלנדו, חוזה לשנתיים.

טרנס דיוויס בסקרמנטו, חוזה לשנתיים.

ויקטור אולדיפו במיאמי, חוזה לשנה.

סבן לי בדטרויט ל-3 עונות.

ראול נטו בוושינגטון.

שחקנים חופשיים בולטים:

פוינט גארד: דניס שרודר, דניס סמית' ג'וניור (R), רג'י ג'קסון, אלפריד פייטון, ברנדון גודווין, פרנק ניליקנה, בראד וונמייקר, ג'ף טיג, רייאן ארצ'ידאנו.

שוטינג גארד: ג'יי ג'יי רדיק, ג'וש הארט (R), אייברי בראדלי, דנזל וולנטיין, ווסלי מתיוס, אטוואן מור, סבי מיכאיליוק, לנגסטון גאלאווי, טיילר ג'ונסון, האמידו דיאלו (R).

סמול פורוורד: קאווי לנארד, קלי אוברה ג'וניור, ג'סטיס ווינסלו, אנדרה איגואדלה, ג'יימס אניס, סולומון היל, ג'רד דאדלי, רונדה הוליס-ג'פרסון, אלפונזו מקיני.

פאוור פורוורד: לורי מרקאנן (R), פול מילסאפ, מייק סקוט, ארסן איליאסובה.

סנטר: אד דיוויס, ביסמאק ביומבו, דמרכוס קאזינס, לוק קורנט, ווילי הרננגומז.

Subscribe
Notify of
300 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
05/08/2021 15:11:59

זה חוזה ממש טוב לניקס. ויש מעט מאוד שחקנים בשוק שיכולים באמת להשפיע לטובה על קונטנדרית

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:23:38

אני בדעת מיעוט כאן. זה לא חוזה ממש טוב. זה חוזה טוב מינוס. הסכום הוא הכי קרוב למקס כמעט 30 מליון לשנה – זה לא נזיד עדשים – ואחרי הפדיחות שרנדל עשה בפליאוף היתה סיבה לא לשלם לא מקס. הוא שחקן טוב שאני מאוד אוהב עוד מיימי הלייקרס שלו אבל הוא מריח לי קצת פול ג'ורג' כזה … אני מקוה שאני טועה.

thetroll
thetroll
06/08/2021 1:16:04

בקיצור פאר=8 … דרך אגב איפה המזיג? יש לו תוכניות לצוץ פה או שהשנה ישאיר אותנו מיותמים?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
05/08/2021 15:33:40

בינתיים ציון מושלם להנהלה של הניקס. עשו הכי טוב שהם יכולים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לנוכח הדממה התקשורתית – האם אפשר להניח שקוואי סוגר בברצלונה?

asaf
05/08/2021 15:59:26

אולי הוא הולך להגשים את התסריט ההזוי שלי ולחתום בממפיס🤣 https://hoops.co.il/?p=229603

אור
אור
05/08/2021 16:03:51
Reply to  asaf

אני אומר זיין אנד טרייד לשארלוט

פאקו
Admin
05/08/2021 16:54:22
Reply to  אור

אחלה אוטוקורקט חכם יש לך.

אור
אור
05/08/2021 17:37:47
Reply to  פאקו

גילוי נאות, הטעות קרתה בפוסט אחר ושחזרתי..

עגל
עגל
06/08/2021 23:07:33
Reply to  אור

ואני הייתי הראשון לזהות (את הטעות)
🤣

thetroll
thetroll
05/08/2021 23:51:31
Reply to  אור

הוא לא יעזוב את אל איי… הקליפרס לא מעניינים אותו העיר כן

Guy
Guy
05/08/2021 18:05:21
Reply to  asaf

ב2k הוא תמיד מסיים בממפיס איכשהו

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:42:33
Reply to  Guy

🙂

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 17:51:13

קוואי הוא איש הדממה. רוב הסיכויים שהכל כבר סגור רק שהוא לא מרשה להוציא את זה החוצה עד מחר כשאפשר יהיה ממש לחתום על החוזים לא רק לדווח עליהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מה אמרתי לכם! קוואי מחליף את מסי…

ברוך רובין
ברוך רובין
05/08/2021 15:56:24

החוזה בעצם ייתפח עד 140 מליון ל5 שנים נצנו לו בונוסים שהוא פוגע בהם בשינה. יפה שהוא בא לקראת ההנהלה ולא חיכה לשנה הבאה בשביל מקס זה גם צעד די חכם בשבילו . התקרה של הניקס איתו מוגבלת קבוצות לא ששות לשלם לשחקן כזה מקס, אני לא מאמין שאני אומר את זה וכנראה שזה באמת סוף העולם ההתנהלות של הנהלת הניקס מצויינת.

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 18:02:58

חוזה לא יכול לתפוח בשנים. אתה פשוט הוספת את השנה שנשארה לו על הנוכחי.

דובי
Editor
05/08/2021 16:59:22

קודם כל, כמובן, אדיר ונהדר. המנהיג של הניקס במספרים ובתפקיד מתחייב לקבוצה לטווח ארוך. אחלה מסר.
מעבר לזה, ואו, איזה חיסכון מבחינת הקבוצה ואיזה ויתור מצד רנדל. כבר התחילו להישמע כאן נבואות להמשך, איך בתוך זמן קצר מדי הסגל יהפוך ליקר מדי, והנה השחקן המרכזי בקבוצה אומר אני כאן להישאר, ומוכן להתפשר במחיר.
מאמין שזה מגדיל את הסיכוי שבארט יעשה כמוהו בשנה הבאה, ואתם יודעים מה, איזה כיף של תהליך נבנה בניו יורק. לא בטוח שאפילו הניקס של הניינטיז נבנתה כל כך נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דובי

לא בטוח על בארט אל תשכח רנדל כבר אסף סכומים בקריירה בארט על חוזה רוקי..

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 17:42:34
Reply to  דובי

אני לא חושב שזה כזה ויתור מצידו אלא אם אתה חושב שהוא שווה מקסימום.
בכל מקרה לטעמי – הימור נכון מבחינתו.

thetroll
thetroll
05/08/2021 23:55:59
Reply to  דובי

האמת שההתנהלות הנכונה שלהם התחילה בעסקה הגדולה שדחפו לדאלאס את האטרייה ויחד איתו העיפו את כל החוזים הארוכים שלהם תמורת חוזים קצרים. אמרנו אז שהניקס עשו צעד ענק זה הבסיס לכל מה שקורה עכשיו.

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:29:15
Reply to  דובי

דובי אני לא חושב שהיה מגיע לרנדל מקס אחרי תצוגת הפליאוף העלובה שלו והוא מקבל כמעט 30 מליון לשנה שזה קרוב למקס. זה חוזה סביר מבחינת הנהלת הניקס לא הרבה יותר מזה. ורק שתדע שאני בעדו והכי תופס ממנו שחקן שיש עוד מיימי הלייקרס שלו. הוא עשה שנת פריצה שיפר אחוזים אבל הוא שיחק המון דקות – אם זכור לי הכי הרבה בליגה במסגרת אילוצי טיבס. זה לא חוזה רע אבל זה גם לא חוזה מעולה …

brooklyndror
brooklyndror
05/08/2021 17:21:49

אך, איפה הימים שהניקס שילמו לכל שודד בטרנינג מנפח סטטיסטיקה חוזה מאקס? תגידו מה שאתם רוצים ההנהלות הקודמות שלהם, אבל הוסיפו המון צבע לאוף סיזן. והשנה ממש משעמם בלי ההחתמות ההזויות שלהם.

וברצינות… צחקנו עליהם שהחתימו מאה פורוורדים לפני שנתיים. אבל כולם היו על חוזים קצרים. ניקוי האורוות והנזקים של קדנציית הזן מאסאר נעשה בצורה מופתית.

צריך להתרגל ולשנן לניקס יש הנהלה טובה! וגם דולאן סוף סוף לא דוחף את האף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  brooklyndror

יש לך את סקרמנטו לא מספיק? מה בגלל שהם בשוק קטן?

דובי
Editor
05/08/2021 17:28:35
Reply to  brooklyndror

באיזשהו שלב דולן יצטרך לפתוח את הארנק. יש גבול כמה רחוק קבוצה זולה יכולה להביא אותך.
מצד שני, ההכנסה הפוטנציאלית של קונטנדרית מניו יורק, ואינשאללה אלופה, היא כזאת שאולי גם המטומטם הזה יתפתה לסמוך על ההנהלה ולתת את הקארד בלאנש

Avri
Avri
05/08/2021 22:06:49
Reply to  דובי

דובי, די, עדיין יש לכם קבוצת סיבוב ראשון/ שני לכל היותר שם ואתה כבר קופץ לקונטנדרית? איך ולמה? שלא תבין לא נכון, עובדים יפה אצלכם אבל היקרה מאוד מאוד ברוקה (וזו לא ביקורת, יש כדורסל במסג, דבר שהרבה זמן לא ראינו).

Avri
Avri
05/08/2021 22:07:06
Reply to  Avri

תקרה ברורה

דובי
Editor
05/08/2021 23:24:16
Reply to  Avri

באיזשהו שלב, כלומר בעוד שנה, אולי שנתיים. לא מסתכל בכלל טווח קצר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Numerous teams had free-agent interest in Nicolas Batum after his redemptive season with the Clippers … Golden State and Dallas prime among them. Realistically no one was luring him away from Clipperland as well as he played.

באטום מריץ את המניה חזק

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 17:38:51

איך הוא בדיוק עושה זה בלמכור נמוך?

רן הנרגן
רן הנרגן
05/08/2021 17:31:50

למה אתה חושב שהחוזה של פורניי טוב? בהחוזה הקודם הוא לא סיפק את הסחורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה לא סיפק את הסחורה? בבוסטון? עזוב הבוט לא יודע לאמן כולם כשלו אצלו ויהיה אותו דבר השנה יודוקה הזה נראה לי עוד רזיאל יתגעגע לבוט

Avri
Avri
05/08/2021 22:08:53

בבוסטון הוא היה אכזבה אדירה אבל לא ממש באשמתו. הגיע מאוחר, היה בחוץ הרבה עם קורונה וכאלו, עוד קורס של העונה המסריחה שעברה עלינו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/08/2021 1:48:11
Reply to  Avri

נערך.
שימון לא מאשים את הצרפתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 4:30:17

הבוט מאמן התקפה נוראי וגם מנגר גרוע בנתיים, לצערו של חברי דוק רזי בוסטון גמורה.
.
רעידת אדמה קרתה היום בעולם אחרי שברצלונה לא האריכה את חוזהו של מסי והוא הפך לשחקן חופשי, ורק רעידת אדמה גדולה יותר קרתה בHOOPS אחרי שקולות של שוד ושב״ר נשמעו ממוסד טנ״ש.
הקבוצה חטפה מכה אחרי מכה באתר בשנתיים האחרונות ונראית כמו בן סימונס בפלייאוף, ויש קולות של טרייד מהסופרסטאר גיא שלפי השמועות מוס״ד שבר מוכן לשלם והרבה בשביל להוסיף אותו, שני בחירות עתידיות והחלפת בחירות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/08/2021 6:16:35

לא הייתי הולך כל כך רחוק עם גמורה אבל כן, כנראה מקום 7 או 8 במזרח השנה.
לא הבנתי מדוע אתם מדליקים כל פעם מחדש את גיא, עידו ושות?

trusttheprocess
trusttheprocess
05/08/2021 17:36:35

הבק קורט של קמבה\פורנייה היה כשלון בבוסטון עם שחקנים יותר טובים בעמדות הפורוורד(טאטום\בראון) למה שזה יצליח לניקס?
אני מבין שאוהדי הניקס רואים טיפת מיים במדבר אבל על מה שיש פה זה קבוצה שעפה בסיבוב הראשון
אבל יכול להיות שזה מה שהם רוצים…

etayle
etayle
05/08/2021 17:40:04

אבל הניקס שואפים לעוף בסיבוב ראשון. מה רע?
בלי ציניות, הם לא קונדיטורים עכשיו, אבל השאיפה שלהם זה קודם כל לשנות את "הלוזריות" שנדבקה בהם.
ובו מי כבר קונדיטורית במזרח? יש את הנטס ומילווקי, וזהו בערך. זה לא שיאניסים ודוראנטים עומדים בתור עכשיו.

trusttheprocess
trusttheprocess
05/08/2021 17:45:22
Reply to  etayle

איך יהיו קונטדרים אם מבזבזים את הכסף על השחקנים הלא נכונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יבוא אליהם למי יחכו? לקאווי או לברון?
גם אנו החתמנו את דני גרין במקום דוראנט או הארדן ואת סימונס במקום דמיאן מה נעשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי תיבס יודע לאמן

Avri
Avri
05/08/2021 22:12:24

נכון, קמבה ופורנייה נתנו עונה לא טובה אצלנו אבל זו לא ממש שנה שאפשר ללמוד ממנה משהו. יותר מדויק יהיה להגיד שקנו כאן שני חתולים בשק, קצת הימור (למרות שאם הבנתי נכון קמבה זה בהנחה רצינית אז לא הימור כזה גדול)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

יצאה הצהרתו הרשמית של ת'יבודו להחתמה:
You're a pushy little bastard, ain't ya? But I like that. I like that!

Zivo
05/08/2021 18:39:48

הבעלים אותו בעלים אבל נדמה שקורה בניקס משהו טוב. מעבר לתיבודו שבדרך כלל מתחיל טוב ואז זה נגמר רע, מה השנויים שעשו שם בהנהלה שמאפשרים את זה לדעתכם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivo

תאגיד ליאון רוז

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2021 18:52:47

לכל מי שמריץ את ניהול ההחתמות בפוסטים,
תודה,חתיכת ג'וב אתם עושים.
מישהוא יודע מה שלום לס?

רן הנרגן
רן הנרגן
05/08/2021 19:10:00

גייסון דומס (מי זה?) צייץ שיש שמועה שסימונס לא מדבר עם אף אחד מפילדלפיה. רק הסוכן שלו ושהוא מעונין בג"ס.

יש כאן מישהוא שרוצה לשכנע אותי מדוע סימונס עדיף (בלח קשר לתמורה ) לג"ס על וויגינס?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2021 19:16:02

לא רוצה לשכנע אותך,אולי שמעון יתנדב כשיצא מהמכונה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני בבעיה.
מצד אחד אני רוצה להגיב ש, הוא אמנם הצטייר כדוש רציני, אבל אני לא מאשים אותו שניתק קשר עם הקבוצה אחרי שכל אחד מהאנשים הנחשבים זרק אותו מתחת לאוטובוס. ואז דרשו את הבית והכיור עבורו.
מצד שני אני רוצה להודיע שניתקתי כל קשר עם מקום העבודה שלי, אני מוכן שעסקים ידברו איתי רק דרך החברה שלי ואשמח אם יציעו לי את תפקיד מנכ"ל נטפליקס.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מצד שלישי, אמנם הרכב שלו עם יחד עם דריימונד זו בעיה רצינית מבחינת קליעה, אבל מי שדואג שסימונס יכול לנהל רק התקפות מעבר ישמח לצרף אותו לסטף, השחקן שהזכות התנועה שלו כל התקפה איתו היא התקפת מעבר.
ואולי מאמן כמו קר ידע להגיע לסימונס יותר טוב מכל מי שעבר בפילדלפיה בשנים האחרונות ורק אמר לו "נו, אתה כוכב כבר?".

Smiley
Editor
05/08/2021 22:46:06

NBA Retweet
@RTNBA
Ben Simmons has been open to joining California teams. Joel Embiid has reached out to him several times since the end of the season and hasn't received an answer back. per @JDumasReports

דדי
דדי
05/08/2021 22:50:56
Reply to  Smiley

יאללה סקרמנטו.
הכל חוץ מפוקס הליברטון והולמס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

חחח הילד והולמס ואני נותן אבל רק שדמיאן יאשר סופית שהוא נשאר בפורטלנד נחכה לדיים

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:00:26

לצה סימונס עדיף. כי אצל הלוחמים ילמדו אותו לקלוע ויכריחו אותו לקלוע . גם אם יעשה את זה בצורה סבירה זו קבוצה מפלצתית. הימור שהייתי לוקח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

למה שילמדו אותו לקלוע? להיפך שם הוא בכלל לא יזרוק😂
לפי סה שהם רוצים את סימונס ובאטום אם הייתי קומינגה ומודי לא הייתי אופטימי 😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/08/2021 19:19:16

הגוויה למרקוס אולדריג' חוזר לשחק
הלב אמר לו לחזור,מי רוצה גוויה איכותית בזול?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

ארבעה חודשים אחרי שפרש בגלל אי סדירות בלב?
הלב אמר לו לחזור בקוד מורס?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/08/2021 23:00:01

חזק

zivovivo
zivovivo
05/08/2021 19:31:20

הייתי שמח אם הקינגס יצליחו במיד לוול שנשאר להם להחתים את קליי אוברה. סטיב קר לא ידע להשתמש בו והוא נראה רע שנה וזה בדיוק הזדמנות להשיג שחקן טוב בזול ולהשתמש בו כמו שפיניקס לפני שנתיים עשו, כשחקן יוצר לא כקאץ אנד שוטר בשניות האחרונות של המהלך כמו שקר עשה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/08/2021 20:06:25
Reply to  zivovivo

יש לכם על המשבצת שלו את בארנס ובמידה מסויימת את טייריס באדי והרוקי החדש שלכם. אז מה יצא לכם מזה? ויש לכם חור ענק בעמדה 4

zivovivo
zivovivo
05/08/2021 21:06:45

אני הייתי משחק איתו בשלוש ועם בארנס בארבע אוברה זה שחקן שכרגע הוא אנדרואיד בגלל סטיב קאר.

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 21:09:17
Reply to  zivovivo

אז אצלכם הוא יהיה ios?

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/08/2021 21:27:10
Reply to  zivovivo

הקינגס לא יכולים לשחק עם בארנס ב4 באופן יעיל. אוכלים אתכם בריבאונד, וזה לא ששאר החמישייה שומרים טוב (פוקס שומר לא טוב וגם טייריס לא שומר אישי גדול למרות שהוא קורא טוב את המשחק גם הגנתית. על באדי בכלל אין מה לדבר והרוקי שלכם כנראה לא יקבל המון דקות עם העומס הזה) מישהו סטייל ג'מייקל גרין/ קראודר היה יכול מאוד לעזור ואולי אפילו מו הארקלס.

דדי
דדי
05/08/2021 20:37:18
Reply to  zivovivo

הטרייד של תומפסון כבר קרה ?
כי לדעתי זה היה סוג של ביטוח להולמס, ואחרי שהצליחו להשאיר אותו על חוזה מצויין אני לא אפול מהכסא אם ינסו להטריד את תומפסון.

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 20:57:49
Reply to  דדי

עוד לא.

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/08/2021 21:03:08

יש אפשרות לבטל אותו?

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 21:06:38

לא

עידו גילרי
Admin
05/08/2021 21:08:27

כאילו טכנית כן אבל מעשית אף אחד בחיים לא יעשה את זה.
מה שאפשר לעשות זה 'לסבך את הטרייד' ולהוסיף עוד קבוצות או שחקנים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
05/08/2021 21:27:23

ספסיבה

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:51:52
Reply to  zivovivo

קלי אוברה זה רעיון מעניין לקינגס. ובכל זאת זו תהיה הקבוצה הרביעית שלו בשנתיים. לא שזה אומר הרבה אבל העובדה שאף קבוצה לא רצתה

BoJack39
BoJack39
05/08/2021 20:51:29

מה עם הראפטורס הם לא בעניין של לעשות טרייד על כריס בושיי?

דדי
דדי
05/08/2021 21:08:59

בוסטון הסכימו להציע לשרודר רק את ה mle למשלמי מס, ורק לשנה אחת !
שרודר ממש בבעיה גדולה.
.
מה שיותר מעניין זו הסיבה – בוסטון אכן מקווים לעשות טרייד גדול העונה ולא רוצים תקרה קשיחה (וגם לא לקלקל את הגנישות לקיץ).
.
אז ההערכה שלי היתה חצי מוטעית אברי, אבל אני פשוט לא יודע את מי הם מקווים למשןך כי לילארד או ביל לא יגיעו בלי שיטרידו את בראון ואני לא מאמין שיעשו את זה.
.
כנראה שסמארט מתנדנד, וויליאמס נשמע לי הגיוני כי אתה לא מביא את קנטר להיות סנטר שלישי, ואז חוזים נגמרים ובחירות די חלשות ?
.
לא יודע מה ישיגו עם זה.
לא נשמע כמו משהו שפילדלפיה תרצה,
אולי סי ג׳יי אם לילארד יוטרד ?
אולי מישהו מטורונטו אם יפרקו את החבילה ?
לא ברור לי.
אני הייתי משאיר את סמארט.

BoJack39
BoJack39
05/08/2021 21:25:13
Reply to  דדי

זה אותו שרודר שהלייקרס הציעו לו 20M לעונה הוא דחה את ההצעה הזאת כי הוא חשב שהוא יכול לקבל יותר בחוץ? נשמע ממש דומה למקרה של לאורי מארקנן.

דדי
דדי
05/08/2021 21:34:56
Reply to  BoJack39

אל תאמין לכל מה שאתה קורא.
לא הציעו לו את זה.

Avri
Avri
05/08/2021 22:18:32
Reply to  דדי

שזה מה שמקשקשים באתרים של האוהדים ואני מקווה באמת שיעשו משהו כי אין לי סבלנות להעביר עונה מצ'וקמקת בתקווה שאולי יקרה משהו בקיץ הבא. אני מבין שזה לא ראציונאלי אבל אני לא נעשה צעיר יותר.

BoJack39
BoJack39
05/08/2021 21:34:35

איזה גניבה של ההוקס, סחתיין

zivovivo
zivovivo
05/08/2021 21:36:18

אני הייתי משחק איתו בשלוש ועם בארנס בארבע אוברה זה שחקן שכרגע הוא אנדרואיד בגלל סטיב קאר.

Smiley
Editor
05/08/2021 22:48:32

רנדל עשה בשכל. ההתאמה שלו לת'יבודו מצויינת.
.
יוג'ירי חתם על המשך העסקה בראפטורס בתנאים מפליגים.
.
אני חושב ששרודר צריך להסכים להצעה של הסלטיקס. הוא נשאר ללא אופציות, והסלטיקס הם הקבוצה היחידה שתתן לו PG פותח והזדמנות לשפר עמדות לקיץ הבא. הוא יכול לפרוח שם במשחק מהיר לצד בראון וטאטום.

דדי
דדי
05/08/2021 22:54:17
Reply to  Smiley

לדעתי הם ירצו אותו יותר כסקורר מהספסל, אבל לא פוסל שבהמשך ייכנס לחמישייה.

Smiley
Editor
05/08/2021 23:05:21
Reply to  דדי

חשבתי שיחזירו את הקבלת החלטות של סמארט לספסל

trusttheprocess
trusttheprocess
05/08/2021 23:04:58

כמו שאמרתי בוסטון אספו חוזה כמו של ריצ'רדסון רק כדי להשוות משכורות בטרייד
הם יודעים שריצ'רדסון זה זבל

סתם אחת
סתם אחת
05/08/2021 23:48:45

וכי הוא חוזה נגמר

דדי
דדי
06/08/2021 0:54:45
Reply to  סתם אחת

וכי……הם החליטו לא לשלם לפורנייה וצריכים להחליף אותו.
פשוט.

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:04:40

++

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שכחתי מסימונס, ועכשיו תהיתי
.
אם הלייקרס חיפשו גארד כוכב, וקיבלו אחד שלא ממש קולע משלוש, לא עדיף היה להם לקחת את זה ששומר מצוין 1-4, במקום את זה ששומר לא מצוין 1-6.5? הוא גם צעיר יותר, וקצת יותר זול אאל"ט.
.
ומהצד השני – מישהו חושב שבסוף פילי יקבלו על סימונס מחיר טוב יותר מאשר פופ, קוזמה, הראל ובחירה? לא נראה לי.
.
אז למה בעצם זה לא קרה?

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:05:36

צודק

BoJack39
BoJack39
05/08/2021 23:22:02

והנה MJ הולך להוריד על לאורי הצעה (((קללות)))
יש לי הרגשה שזה לא יהיה באיזור חיוג שהבולס יוכלו להשוות

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:07:03
Reply to  BoJack39

שמועות?

BoJack39
BoJack39
06/08/2021 0:22:40
Reply to  thetroll

מהחשבון של שאמס

בכל אופן בדקתי ויש להורנטס 13M פנויים, אני בספק אם הם הולכים לשפוך עליו את הכל.

thetroll
thetroll
06/08/2021 0:39:17
Reply to  BoJack39

אני דוקא בעדו בתקוה שיפסיק להיפצע הוא יכול לפרוח במערכת של שארלוט

BoJack39
BoJack39
06/08/2021 1:35:37
Reply to  thetroll

אם החוזה שהם מציעים לו הוא 13M אני מצפה מהבולס שיוו את ההצעה במידה והם לא מצלחים לסגור עסקה של S&T. זה שחקן שעד לא מזמן הם הניחו לו חוזה של 15M לעונה והוא והסוכן שלו דחו אותה כי הם חשבו שהם יקבלו 20M לעונה מקבוצות אחרות. אבל כפי שאתה רואה אף קבוצה לא ממש מתכוונות לשפוך עליו את הסכומים האלה. בכל אופן עושה רושם שהוא בכל מקרה לא רוצה להישאר בבולס ומחפש התחלה חדשה, מי יודע אולי הוא לקח ללב שדונובן הוריד אותו מהחמישיה – למרות שגם בהורנטס סביר להניח שהוא יעלה מהספסל.

**בכל מצב אסור שהבולס יאפשרו כאן עזיבה בחינם**

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  BoJack39

לא יגיע להורנטס כבר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לחובבי הז'אנר – סיכום מצוין של מצב האומה הספרסית, כיצד הגענו עד הלום, ומה צריך לעשות בעתיד.
.
https://www.theringer.com/2021/8/5/22610653/san-antonio-spurs-demar-derozan

ירון, החלום
ירון, החלום
05/08/2021 23:40:36

בס"ד
תודה רבה.
יש עוד הרבה שחקנים טובים בשוק.
קוואי כנראה ישאר בקליפרס.

Smiley
Editor
06/08/2021 0:39:58

Marc Stein
@TheSteinLine
Update: Dallas has completed a deal to install former All-Star Michael Finley as the Mavs’ assistant GM/vice president of basketball operations in an expanded role alongside new GM and head of basketball ops Nico Harrison, sources say.

וניל טרופי
וניל טרופי
06/08/2021 1:02:40

איך קמבה 16 לשנתיים, הוא לא היה מקס לפני חודש? ואם כבר ויתר על שכר למה לא עשה זאת בבוסטון?

Smiley
Editor
06/08/2021 1:24:15

ביי-אאוט עם OKC (אחרי הטרייד עם בוסטון).
בוסטון קיבלו תמורתו את הורפורד, מה האינטרס שלהם היה לשחרר אותו בביי-אאוט.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 3:02:39

מסיי לא ממשיל בברצלונה הוא הפריי אגינט הכי גדול הקיץ קדימה באלמר תעשה מהלך

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 4:34:58

אני מקווה שהלייקרס לא יחתימו את הגופה של איגודאלה גם צריך להביא עוד רופאים לקבוצה אם כן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/08/2021 6:19:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 4:38:09

בעלי הקינגס מכריח את העובדים להתחסן מפני קורונה, חבל שדרישות העבודה לא כוללות מוח

trusttheprocess
trusttheprocess
06/08/2021 5:30:33

גם אני אמרתי לעובדים שלי שהם חייבים להתחסן, לא שהיה להם בעיה עם זה אחרי שאחד העובדים שלי מת מקוביד.
אם יש לך.עסק אתה מוזמן לעשות בעסק שלך מה שאתה רוצה, בדיוק כמו הבעלים של הקינגס או כמוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא התכוון למוח בקטע של בחירות השחקנים

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:08:11

מוח זה בקטע של בחירות שחקנים וחוזים, כבעלים שיעשה מה שרוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסי בדרך ללייקרס😎.
פסז אמורים למחוץ את כל אירופה איתו מה זה זה חתיכת סופר טים שם חסר רק שיצרפו את כריסטיאנו
בארסה הולכים למיניסוטה 😂😂 הבנתי שהם בקשיים כלכליים מה קרה הבנקים לא נותנים יותר כסף חינם? דון פלורנטינו גם שם עובד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אתה שווה רק 8000 שח
https://m.ynet.co.il/articles/hjhirfyjt

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 9:20:22

חוזה מינימום לשחקן ותיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוברה בשארלוט יש להם קבוצה מעולה

BoJack39
BoJack39
06/08/2021 7:54:42

👍אחלה שמעון שבעולם

zivovivo
zivovivo
06/08/2021 8:15:35

שאלות בונים משהו טוב. אוברה זו אחלה החתמה

zivovivo
zivovivo
06/08/2021 8:21:45
Reply to  zivovivo

שרלוט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אלון עידן מצטרף ללל"ל 😀
.
בעיני המתבונן
.
ההיסטוריה תזכור את לברון ג'יימס כ"איש שלא יכול היה לעשות זאת בעצמו"
.
לעת זקנה קורה לבני האדם תהליך טבעי אבל מביך, בו הם מתחילים לומר את מה שתמיד חשבו עמוק בפנים אבל התביישו לומר בפרהסיה. הצירוף של ווסטברוק ללייקרס זה מעין מבוכה כזאת. וכמו שאמר צ'רלס בארקלי, "בזמן שג'ורדן נלחם בשיניים על כל אליפות, ג'יימס סידר לעצמו קיצורי דרך"

אלון עידן
07:08

המרירות מובנת. גם הציניות. גם התסכול. כנראה שהביקורת חלחלה פנימה, לעומק, לאזורים הרגישים באמת, והרי צריך להתגונן איכשהו. "תמשיכו לדבר על הקבוצה שלי, על הגיל שלנו, על צורת המשחק, על הפציעות שבדרך. תמשיכו לטעון שהשיא מאחורינו. תעשו לי טובה, ואני מתכוון לזה באמת – תמשיכו עם הנרטיב הזה גם כשהעונה תתחיל. זה כל מה שאני יכול לבקש!". כך לברון ג'יימס צייץ שלשום (רביעי) בתגובה לתגובות. תגובות לעוד קיץ הוליוודי, או שמא לברון ג'יימסי, טיפוסי.
.
הפעם הוא הלך על ראסל ווסטברוק. בהצלחה עם זה כמו שאומרים (וגם עם כרמלו אנתוני!). אבל ווסטברוק לא מעניין. כן, הוא יכדרר את עצמו לדעת, יקפוץ לשחקים בשביל ההיילייטס, ירפד את שורת הטריפל-דאבל, ואם הכל ילך כמו שצריך – יהרוס לעוד קבוצה את העונה. מה שיותר מעניין זה "העקרון של לברון": שוב "רכש נוצץ", שוב "קבוצת כוכבים", שוב לזרוק את העתיד לפח (ביי ביי קייל קוזמה), שוב אותה תחושה שהאיש לא מאמין בעצמו. אולי אף פעם לא האמין בעצמו.
.
לעת זקנה קורה לבני האדם תהליך טבעי אבל מביך: תפישות ומחשבות חשוכות ופרימיטיביות שהוחבאו, הוסתרו או הוכחשו – מתגלות ונחשפות במלוא חרפתן. אנשים זקנים מתחילים לומר את מה שתמיד חשבו עמוק בפנים אבל התביישו לומר בפרהסיה. גזענות, הומופוביה, מיזוגניה – הכל לפתע צף למעלה ומקבל ביטוי באמצעות הערות חסרות טקט שגורמות לסביבה לתפוס את הראש במבוכה.
.
מה שיותר מעניין מהמקרה של ווסטברוק זה "העקרון של לברון": שוב "רכש נוצץ", שוב "קבוצת כוכבים", שוב לזרוק את העתיד לפח, שוב אותה תחושה שהאיש לא מאמין בעצמו. אולי אף פעם לא האמין.
.
הצירוף של ווסטברוק ללוס אנג'לס לייקרס זה מעין מבוכה כזאת. ווסטברוק זה לא דוויין ווייד וכריס בוש של 2009, זה לא קיירי אירווינג של 2014 (ואפילו לא קווין לאב של אותה שנה), וזה בטח לא אנתוני דייויס של 2018. ווסטברוק זה השלב הפארודי של "העקרון של לברון": כן, לכאורה אפשר לסמן וי בכל הרובריקות הקבועות (סופרסטאר, סטטיסטיקת-על וכו'), אבל בתכלס זה יותר פאדיחה מאשר הברקה
.
זה כבר גובל בחוסר מודעות קליני: בזמן שיאניס אנטטוקומפו לוקח אליפות טהורה, יפהפייה, עם קבוצה אמיתית (יש דבר כזה), אחרי שנים במדבר (שבע שנים צחיחות, בדיוק כמו לברון בקליבלנד בקדנציה הראשונה, רגע לפני שחתך למיאמי), אחרי שאמרו שהוא בעצם שחקן מוגבל ("הקיר"), אחרי שהסבירו שהעזר שכנגדו כריס מידלטון לא ממש כוכב; ואחרי שפיניקס סאנס, עוד קבוצה אמיתית עם כוכב-על מזדקן (כריס פול), מדיחה את הלייקרס ומגיעה עד גמר הפליי-אוף – המסקנה של לברון ג'יימס היא… ראסל ווסטברוק! וכרמלו אנתוני! ו"תמשיכו עם הנרטיב הזה גם כשהעונה תתחיל"! (נמשיך נמשיך, אל דאגה).
.
בזמן שיאניס אנטטוקומפו לוקח אליפות טהורה, יפהפייה, עם קבוצה אמיתית, אחרי שנים במדבר ואחרי שאמרו שהוא בעצם שחקן מוגבל, המסקנה של לברון ג'יימס היא… ראסל ווסטברוק!
.
בעיקר חבל על לברון. באמת שחקן גדול עם יכולות טהורות שמצדיקות השוואה לגדולים ביותר. רק מה, בזמן שההיסטוריונים החדשים של המשחק ממשיכים להמציא תיאוריות פנטסטיות על האופן שבו הוא "שינה את המשחק" – פירק את המושג "קבוצה", קידם את המושג "אינסטנט", העביר את מסת האגו והכוח מהבעלים לשחקנים (מחיאות כפיים סוערות!) – נדמה לי שלברון עצמו עושה הכל כדי להקשות עליהם.
.
צ'ארלס בארקלי, נטול הגינונים וחסר העכבות, דייק כשהסביר השבוע מה "הסיבה שאני מציב את מייקל וקובי הרבה לפני לברון בדירוג כל הזמנים". ובכן, "לברון חימש את הקבוצות שלו בכוכבים. בואו נהיה ריאליים. אנטטוקומפו ודירק נוביצקי לקחו אליפויות כמו שמייקל לקח – הם עברו את כל הקשיים בדרך, נשארו באותה קבוצה, ספגו מכה אחרי מכה, עד שזכו בטבעת. קשיים והפסדים הם חלק מהמורשת של שחקנים. לברון סידר לעצמו קיצורי דרך, בזמן שמייקל נלחם בשיניים על כל אליפות, אחרי שעבד קשה כל קיץ כדי להפוך לטוב יותר".
.
צודק בכל מילה כמובן. בעיקר בקטע של "קיצורי דרך". ולמרות שהוא מקבל תמיכה מדור שלם של מתלהבים צעירים שבטוחים שהם עלו פה על משהו חדשני, איזו תרבות רדי-מייד מגניבה ומהפכנית – תבוא, תיקח, תלך, תחזור, תחבור, תבנה, תשבור – בצד השני מדדה לה באיטיות ובסבלנות גברת היסטוריה. והיא לא כל כך מתעניינת בשאלה מי פה הבומר ומי הקאטינג אדג'. היא גם לא נקבעת בלעדית על ידי תארים, נתונים, מספרים וסטטיסטיקות. ההיסטוריה היא הסיפור שנשאר אחרי שאחרי שההייפ שוכך, כשהנצנצים מטואטאים וכשההאנגאובר נגמר. נדמה שההיסטוריה תצביע על כך שלסיפור של לברון קוראים "האיש שלא יכול היה לעשות את זה בעצמו".

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 8:54:33

הקדוש עידן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלי הוא לא דרגת סיינט הוא לכלך יותר מידי על ראס

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 9:47:39

חחחחח לכלך ואז אמר סופר טים סותר את
עצמו יואל נשארו מכונות בכפר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂 אחלה סתירה עשה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 9:41:10

עידן העילוי

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 9:05:33

וואו כמה שנאה
מייקל לקח טבעות עם פיפן רודמן וקוקוץ בשיאם
יאניס לקח אליפות מול ליגה פצועה (ברוקלין אטלנטה לייקרס קליפרס יוטה דנבר)
נוביצקי גנב אליפות בעונה של ליקוי מאורות. 11 שנים אחר כך דאלאס עדיין לא עברה סיבוב (עאלק לברון מכר את העתיד)
לברון הפך כל קבוצה לקונטנדרית מיידית. שנה שנייה בלייקרס הכושלת הביא אליפות. שנה אחר כך פלייאוף. עכשיו שוב קונטנדר. בגיל 700. בקליבלנד הוא הרים עיר שלמה! במו ידיו.
על הדרך שינה את כל יחסי הכוחות בין השחקנים להנהלות ואת היחסים בינם לבין עצמם.
.
אכן ללל מטיריאיל – ולא בתפארתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:22:36
Reply to  דה שוט

נוביצקי גנב אליפות? לברון בנה סופר טים פעם אחר פעם אליפות שלו ושל דוראנט לא שווה כמו אליפות של מילווקי, הם קנו טבעות באמאזון. הוא בהחלט הGM הגדול אי פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט צריך להיכנס למכבסה שהזכיר את שם דירק לשווא. לברון עם הסגל ההוא של דירק לא עושה פלייאוף בכלל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 9:37:13

תכניס אותו ל 48 שעות וישר למייבש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

48 שעות זה כבד ואל תשכח דה שוט שחקן מקס וסופרסטאר בשבר ניתן לו הנחות כמו השיקצה חצי שעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

די דה שוט לברון קנה אליפויות הוא לא יכל לבד לא מול פצועה ולא מול אף אחת. הפך כל קבוצה לקונטנדרית זה שקר הביא איתו כוכב וכוכבים ואז הפך.
שלא היה כוכבים הוא לא הגיע לפלייאוף במערב…..
נוביצקי לקח טבעת שעוד 20 טבעות של השיקצה לא יתקרבו לאליפות הזאת עם פסחים ניגב את קובי דוראנט ראס הארדן לברון וויד בוש.
לברון עם הסגל של נוביצקי לא עושה פלייאוף בכלל.
לברון השחקן הכינאוברייטד בהיסטוריה משחק רק עם כוכבים נעזר בשופטים ו18 שנה קיבל שמירות בדיחה הבן אדם בקושי ראה דאבל טים ב18 עונות שלא נדבר על לחץ. גם חירבן 2 טבעות כפייבוריט.
הדבר היחיד שאני יכול לומר לזכות לברון זה שהוא שיחק מול תחרות הרבה יותר קשה מאשר מייקל בשנות ה90…. ששיחק מול פסחים לעומת הכשרון שהשיקצה התמודד איתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:31:16

לברון בשיאו היה עושה פלייאוף במזרח או במערב, אבל איפה האליפות של נוביצקי איפה של השיקוץ ושל דוראנט? דה שוט בהחלט זכה לכמה סיבובים עם המגבות החמות במכבסה של הכפר על השטויות שכתב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי לפני 3 שנים בלייקרס הוא לא היה בשיאו?

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:38:46

לא צריך להקטין את לברון, השיא של לברון היה בין 2012-2014 ששם בהחלט הוא היה סופרמן (בטח שהוא למד את רזי הפוסט) והשחקן הטוב בעולם בפער, ב2018 פיזית הוא חצי מהשחקן שהיה,עזוב שהקבוצה הייתה עושה פלייאוף אם לא היה נפצע ולא היה מפרק אותה מבפנים. זה כמו להגיד שקובי לא היה עושה פלייאוף במערב ללא קבוצה אם הייתה מסתכל על עונת 2005 בלבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ב2012 עד 14 הוא הפסיד 2 טבעות כפייבוריט ולדעתי לברון בכלל היה בשיא 2015 עד 2018
די ברוך איזה נפצע חחח הוא ראה שמקבל בראש והלך לנוח ב"פציעה" השנתית המסורתית שלו במזרח עם הפציעות האלה הוא עשה פלייאוף…

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 9:37:51

ברוך אתה בכלל ללל לא מבין איך נתנו לך מקס בשב״ר 😀 שודד בטרנינג 😀😀

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:41:14
Reply to  דה שוט

סופר מקס אני מבקש, ואני גם בין השותפים העיקרים בארגון ללל, אני רוצה לסבר את האוזן אין בעיה להיות חבר בארגון ללל ושב״ר ביחד

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 9:45:12
Reply to  דה שוט

ואתה מדבר על סופר טימז 😂😂😂
אתה לא יכול להתעלם מתופעת לברון. עם כל הנרקיסיזם והאנטגוניזם שהוא מעורר – ההשפעה שלו על המשחק בכללותו (שחקן קבוצה מועדון ליגה) היא אולי הגדולה מכולן.
כאמור – על הפודיום

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 9:49:57
Reply to  דה שוט

ברור פה אני מסכים איתך הוא בין הגדולים שדרכו על הפארקט, איפה הוא ברשימה אצלי ליד מייקל וקארים בטופ של הפירמידה תבחר אתה לשים אותו ראשון שני או שלישי. בסוף היכולת שלו כשחקן הייתה לא אנושית בשיא והיכולת שלו למשוך את עצמו ולהיות רלוונטי עד גיל ששחקנים כבר עם מקל הליכה הוא חסר תקדים.

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 10:08:31
Reply to  דה שוט

+ 11 ברוך
קבל כרטיס ״דלג״
יואל תכניס את כותב הטור במקומו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 10:12:37
Reply to  דה שוט

דה שוט סיבוב של 48 שעות למייבש וחזרה ל48 שעות לניקוי מערכות יסודי

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 10:24:43
Reply to  דה שוט

יואל חבריקו אני במקומך מסתכל קדימה בדאגה – דוראנט הארדן קיירי לברון ראס דייוויס וכרמלו בגמר – שנת השיקוצים של הבועה זה בדיחה לעומת מה שמחכה לכם חחחחחחחחחח
(אני לא מתחיל בכלל לדבר על מכבי נס ציונה ספרס 😂😂😂😂)
ממליץ לרכוש שתי מכונות חדשות מתוצרת גרמנית משובחת – לך ולטמיר – הולכת להיות לכם עונה ארוכה 😀

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:07:10
Reply to  דה שוט

חחחחחח אני מה זה מפחד מעונת השיקוצים
העיוור חזה את זה לפני עשור
למה לא הקשבתי לאבא "אל תתעסק עם שיקוצים"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט לברון הגואט של המנגרים. אין מנגר שהביא ככ הרבה כוכבים ובנה 3 קבוצות אלופות פה אין לו תחרות בכלל.
ללל זה נבחרת לא קבוצה לכן אין בעיה עם שבר וללל

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 9:36:01

לגבי נוביצקי כתבתי פעם באריכות. הישג אדיר. אבל תפס את הליגה בחילופי משמרות. אוק היו ילדים מיאמי עוד לא התחברו. קובי חזר מהאכילס. שנה אחר כך דאלאס צללה כמו שאף אלופה לא צללה מעולם. נוביצקי לא שחרר וההמשך ידוע. אין סיבוב שני מאז.
לגבי סופר טימז נכתב כאן בעבר (גיא בזמנו הראה שעשו זאת לפני לברון).
ומה שכתבת בסוף חשוב מאוד – לברון שיחק מול שושלות וקבוצות פסיכיות. ס״א וגולדן של דוראנט.
לברון על הפודיום עם מייקל וקארים. תסדר את הפודיום איך שתרצה (מייקל לדעתי ראשון)

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 9:37:28
Reply to  דה שוט

הליקרס של שנות השמונים בהחלט היו סופר טיים.

פיני
06/08/2021 10:32:25
Reply to  דה שוט

נעצרתי ב"נוביצקי גנב אליפות"… מה יש לך הבוקר? האליפות של דירק, היא האליפות האינדיבידואלית הגדולה ביותר אי פעם (כן, גדולה יותר מכל מה שמייקל השיג, אפילו קארים או האליפות של לברון בקליבלנד).

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 10:55:43
Reply to  פיני

אין לי כוח להכנס לדיון הזה – דיון עתיק 🙂
בגדול
נוביצקי לקח אליפות ענקית בתור כוכב בודד וזה מדהים.
אבל
היה ליקוי מאורות בליגה או אם תרצה חילוף משמרות. ציינתי למעלה חלק מהנסיבות.
הראייה לחולשתה של דאלאס היא השנים העוקבות ובעיקר הסוויפ בסיבוב הראשון מול אוק סיטי.
גם סדרת הגמר עצמה הייתה מוזרה. אכן הייתה שם הצגה של נוביצקי אבל לא פחות מזה הייתה שם היחנקות מפוארת של לברון.
אם הסדרה הזאת תשוחק שוב עוד 20 פעמים, זה ייגמר 0:20 למיאמי.
אם ואם ואם – כמובן שזה הכל נורות דיסקו – נוביצקי לקח וזה שלו. מול קבוצות בריאות ומלאות. אבל זה סוג של ״פוקס״. לא יכול לקרות שוב.
נ.ב. היו לצדו שחקנים טובים מנוסים כולל אולסטארים. חלקם ממש התעלו בגמר (צ׳נדלר, מריון, קיד, בריאה)

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 10:59:58
Reply to  דה שוט

אודות איזה אכילס אתה מדבר?
קובי ב-11 לא החמיץ אפילו משחק אחד.

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 11:00:56
Reply to  דה שוט

בסדר תקזז עם האליפות שגנבו לו.

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 11:06:30

צודק + 1
אבל ב-2006 הכל היה אחרת
צודק גם גיא – האכילס בא אחר כך. לא משנה בהרבה את עיקרי הדברים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקות שם וויד קיבל 😂😂😂 דני דין היה הmvp של הגמר

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 10:16:13

מצטרף…
הבן אדם הוא הנשיא והמייסד.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 9:36:23

החתימה של אוברה בשרלוט ללא מועורבות של ג"ס בעסקה מסכמת את הכשלון העסקי הגדול ביותר של גו ליקוב כבעלים של ג"ס. קצת היסטוריה:
.
ג"ס ידעו שדוראנט עוזב ולכן מיד כשהודיע על בחירה בנטס הם שלפו תוכנית מגירה ופרקו את החוזה של איגואדלה בממפיס תמורת בחירת סיבוב ראשון 2034 (מוגנת 5 בערך) וביצעו S & T עם נטס על דיאנגלו (הצד הנדיב היו נטס שאיפשרו לראסל לקבל חוזה מקס בצורה הזו) כשהם נותנים עוד בחירת סיבוב ראשון מוגנת (הפכה לבחירת סיבוב שני). התוצאה היתה TPE של 17 מיליון אבל עם קאטצ', חייבים לנצל אותו תוך כמה ימים מהתחלת ממועד תחילת החתמות שחקנים חופשיים. זה יותר סד זמן שמזמין לחצים מצד הצד השני בעסקה.
.
נכנסה הקורונה. התוכנית של ליקוב להתעלם מגובה תשלומי המס כיון שהאולם והקומפלקס סביבו יכניסו כל כך הרבה כסף ששוה להוציא הרבה כדי להבטח ניצחונות מקבלת טוויסט. לוקח לליקוב הרבה זמן יחסית להבין שב 2021 לא יהיה קהל וההכנסות יהיו אולי שליש ממה שתכנן.
.
נפצע קלי. עקב סד הזמן ואי ההפנמה של העדר הכנסות, ג"ס התערה על אוקלהומה ולקחה את אוברה. זה לא שלא למדו אותו לפני ולא השקיעו מחשבה, אבל בדיאבד זה היה צעד קטסטרופלי. עם אוברה הגיעה הוצאה בגובה של כ 80 מיליון דולר שגרמה לליקוב, כאשר הוא הפנים את מצב ההכנסות, להכנס למוד של חסכון. לא ניצלו את האופציה להחתים שחקן במקום קלי כי המחיר היה עוד 50 עד 100 מיליון דולר הוצאה ומכרו שחקן כמו כריס כדי לחסוך עוד כמה מיליונים.
.
נכנס סטיב קר שכדי לאפשר לטעות המקצועית השניה, בחירה בויסמן במקום למלו, לשחק הציב את אוברה בעמדת SG שלא התאימה לו. רק לקראת סוף העונה הסתבר שבהרכב של ג"ס המקום שמתאים לאוברה הוא PF בהרכב השני. לתפקיד הזה לא מיעדים שחקן שעולה 80 מיליון.
.
לאוברה יש הערכה עצמית שאינה תואמת את המציאות והוא שנא כל רגע מאז שירד לספסל. האופציה היחידה של אוברה לשחק בהרכב הראשון של ג"ס עברה דרך עסקה על וויגינס. עסקה כזו אפשרית רק עם תוספת בחירות סיבוב ראשון שלהנהלת ג"ס לא היתה כל כוונה לעשות.
.
שורה תחתונה. אוברה עזב, 80 מיליון (פחות כי הליגה נתנה הנחה של 40 על תשלומי המס) הלכו לפח ללא תמורה עתידית, אפילו לא בחירת סיבוב שני). ראסל הניב את וויגינס ואת הבחירה בקמינגה. בטום לא בא, ביזמור הלך לרעות בשדה של לברון . בינתיים ג"ס לא ניצלה את ה MLE ואם תסיים את העונה עם סגל של 14 שחקני חוזה היא תשלם כ 170 מיליון במשכורות וסכום דומה בתשלומי מס. כ 50 מיליון דולר פחות ממה שתשלם אם תנצל את ה MLE ותחזיק 15 שחקנים.
.
ליקוב בראיון אחרי הדראפט , אחרי שהפנים את העובדה שאולי גם ב 2022 לא יהיה קהל ורגע לפני שקרי חתם על חוזה המשך של 215 מיליון אמר בפשטות, יש לי 4 שחקנים שמקבלים הומן כסף, אני משלם הכי הרבה משכורות ומס בליגה אז שהאוהדים (והשחקנים) לא יבלבלו את המוח על כך שצריך למכור את העתיד כדי להביא עוד כוכב. שילכו , ישחקו וינצחו. אם הקבוצה תהיה עם סיכוי אמיתי לזכיה בתואר אז אולי נכניס את היד לכיס.
.
האם אני מסכים לכל צעד? לא אבל בהחלט יש לו טיעון חזק.

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 10:31:33

יפה כתבת.
כשגרין צעק על דוראנט בפרונט אופיס היו צריכים להסתכל קדימה ולשחרר אותו מיד. הוויתור על דוראנט היה קל מדי. חלק מהאוהדים אפילו שמחו – הקבוצה חוזרת לסטף ולקליי. לא חשבו כמה צעדים קדימה, כשגרין צעק דוראנט עוד היה בריא. שנתיים עברו מהר – בלי פלייאוף ובלי צמרת בעתיד הנראה לעין.
במפרץ לא ידעו להעריך את התרומה של דוראנט למועדון. עכשיו יודעים. מאוחר מדי.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 11:07:50
Reply to  דה שוט

אני דוקא בצד של גרין. מבחינתי דוראנט היה תוספת לגרעין. זה לא שחשבתי שיש לגרש אותו אבל אני בטוח שהכעס של גרין היה מבוסס על ההתנהגות של דוראנט בשנה השלישית ובשלב ההוא לכולם היה ברור שהוא בדרך החוצה. לזכותו של דוראנט יאמר שזה לא השפיע על המאמץ שלו במשחקים ועל הנכונות שלו לחזור בפליאוף אחרי הפציעה הראשונה.
.
עיקר הטענה שלי לגבי ההנהלה היתה החלטה להחליף את ראסל וויגינס ולא לפרוט את החוזה שלו לשנים בינוניים דבר שהיה מאפשר יותר גמישות בעסקאות אח"כ. נקודה נוספת זה הקמצנות בשכר של צלסי ליין שגרמה לה לעבור לאטלנטה. הניהול של ההחלמה של קלי בשנה שעברה היה כישלון טוטאלי. אפשרו לו לקרוע את עצמו במשחקים בקיץ ללא פיקוח רפואי.

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 11:13:41

אתה מדבר בנשימה אחת על דוראנט ועל ראסל או וויגינס. זאת טעות עקרונית. אבל הגישה שלך כאן מייצגת את הגישה של כל המועדון והאוהדים כלפי דוראנט. גישה שהיא סוג של כפיות טובה. להגיד על דוראנט ״תוספת לגרעין״ זה בדיוק מה שגרם לו ללכת. הוא היה ״הגרעין״. אז הנה, עכשיו יש לכם את הגרעין – תהנו 🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 11:47:23
Reply to  דה שוט

תראה, זה לא שלא שמחתי כשהוא הצטרף, הוא נתן לג"ס יתירות (עוד יכולות / כישורים/ פוטנציאל) שלא היתה לאף קבוצה לפני ואחרי. אבל כאוהד הייתי מרוצה גם אם לא. מבחינתי הקבוצה שאהבתי יותר מכל היתה זו של 2016 ובראיה שלי ההתערבות של הליגה (קיקי ונדרווי ימח שמו) וההשהיה של גרין גזלו מג"ס אליפות. לכן דוראנט נתפס בעיני כתוספת ובראיה לאחור בצדק. הוא עזב כי? אף אחד לא באמת יודע. אם היה נשאר, השנה היה זוכה באליפות נוספת. כשחקן בודד הוא הכי טוב שיש, אבל כדורסל הוא משחק קבוצתי ולכן לברון גיימס וקרי עולים עליו.

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 12:05:44

לגבי הנסיבות של ההצטרפות יש דעות שונות.
לגבי השושלת – חבל היה לפרק אותה. דוראנט וסטף היו מהצמדים החזקים בהיסטוריה. הם שחקו יחד בהרמוניה מושלמת למרות ״מאבקי״ האגו שכבר נידונו בהרחבה). תענוג היה לצפות בהם. הצטערתי מאוד כשנפרדו. לזכותם ייאמר שהם תמיד כיבדו אחד את השני גם אחרי שנפרדו. בכייה לדורות. נזק שחמור אחד (תרתי משמע) עושה – מאה חכמים לא יוכלו לתקן.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 22:11:28

רו גולדן סטייט גם לקחו עצות אחיטופל ממוסד טנ״ש ובמקום להעיף את הנגר גרין וללקק לדוראנט את החור, הרחיקו אותו ממשחק בודד, בסוף שיש לך סופרסטאר חד פעמי כמו דוראנט אתה חייב לעשות הכל כדי להשאיר אותו ואוהדי גולדן סטייט היו בכפיות טובה. אפילו באתר היו כמה אהבלים שאמרו שגרין חשוב יותר מדוראנט, הערך של הנגר היה בשמיים באותו זמן ולבעוט אותו היה מסמן לדוראנט הכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהוקס כל העונה היו פציעות

Smiley
Editor
06/08/2021 11:45:44

לדעתי דוראנט תמיד ראה את עצמו כ"שכיר". הוא ידע מה הוא עושה, מה הן ההשלכות ואיך יראו אותו (והבחור קפריזי…).
הוא בסופו של דבר פשוט השיג את מה שרצה לעשות מלכתחילה, ואחרי שכל הלחץ והקופים ירדו מהגב… הוא הלך לנסות ולבנות שושלת נוספת בעצמו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

צודק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא בקיא מספיק בפרטים כדי לבקר החלטות ספציפיות, אבל לדעתי היה כאן בעיקר חוסר מזל משווע.
.
2020 הייתה צפויה להיות שנה אבודה בגלל הפציעה של קליי, כשברור שגם ההחלפה של דוראנט בדיאנגלו לא ממש מתאימה על הפרקט.
.
2021 כבר אמורה הייתה להיות יותר מוצלחת עם שובו של קליי והחלפת דיאנגלו בוויגינס, במובן זה אני חושב שהשארת הבחירה השניה הייתה טעות, ללא קשר למי שנבחר. צריך היה להטריד אותה עבור שחקן מוביל. בדיעבד כנראה שגם זה לא היה עוזר מספיק בגלל שקליי שוב נפצע, אבל אני נוטה להאמין שהיו מגיעים לפלייאוף
.
2022 – כנ"ל, היו צריכים להטריד את הבחירות, ואולי גם יעשו זאת בהמשך.

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 9:43:40

חייבים לאהוב את ה-ללל עם הטיעונים מאותגרים המציאות …
.
בגיל בו לברון מנסה להמשיך ולהיות תחרותי,
בארקלי היה הרבה אחרי פרישה.
הכי משעשע? בארקלי שהיה חלק מקבוצת המזגנים המקורית (הרוקטס של אלאג'ואן ודרקסלר) מלין על בחירותיו של לברון …
.
עוד יותר מצחיק, זה טיעון הסתירה הפנימית של כתבת הייטר מצוי זו –
לברון טמבל שבחר שחקן כמו ווסטברוק אתו אי אפשר לקחת כלום,
אבל אם לברון לוקח זה בגלל שהוא לא יכול לבד…
.
לפני 3 שנים מתן גילור כתב שלברון משחק עם הכסף של. בית. הוא יכול רק לזכות.
בדיוק כך. לא היה שחקן עם קילומראז' כמו שלו שהוביל קונטנדרית.
צריך עזרה?
ברור.
יאניס לא הזדקק לעזרה של הולידיי –
אול סטאר, 3 פעמים חמישיית ההגנה של העונה.
באליפות זוכה קבוצה,
לא שחקן בודד.
.
יאללה,
ממתין בקוצר רוח לפוסט ה-לוזר שיגיע אחרי שהסאנס עדיין (שוב) את הלייקרס בגמר המערב …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון המנהל שלך לא החזיר תשובה על הטרייד שלך. אנחנו רוצים אותך בשבר נשלם כמה מקס ונחרוג אין בעיה. נכון שאתה אניתזה לכדורסל שלנו אבל אנחנו משחקים בשיטה אחת שיטת העין איתך נוכל לשחק גם בשיטה הסטטיסטית. חוץ מזה שאתה עדיין בשיא וסופרסטאר בליגה.
אתה דה שוט ברוך ואני זה שושלת נוט 1 נוט 2 נוט 3 נוט 4…
ותשמע אם הוא לא אהב את 2 בחירות הדראפט עם ההחלפות אני יכול לצרף את אדיסו לחבילה כחוזה נגמר הוא כל הזמן בלואד

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 11:46:03

תגובה חשודה,
מניין השנים מאז הייתי בשיא דומה לזה של נוביצקי מאז זכה באליפות…

דה שוט
דה שוט
06/08/2021 11:48:38

😂😂😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:56:08

אדיסו זאת גופה
תשלח עוד בחירות שמעון

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/08/2021 12:26:04

ברקלי נותן פייט יפה לאייל ברקוביץ׳ בטמטום ((סליחה כנות)

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 9:43:48

קיר, גרין וקר אחרי מהלך של אוברה:
.
https://www.youtube.com/watch?v=BroH8to8BnU

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 10:13:46

האוף סיזן הזה מזכיר לי את משחק הכיסעות שהיינו משחקים בגן

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 10:18:41

זו הגדרה מצויינת…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:01:02

גילרי ,הכל בסדר?
אתה מתרכך לעת זיקנה?
יש הסכמה בינינו?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:03:38

אתה מפחיד אותי

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 11:07:58

mission accomplished

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:33:44

אימאלה, בסוף אתה תמצא חן בעיני
דחוף לפנות לי מכונה בחדר כביסה

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 11:51:02

לא הייתי מתחיל לדאוג…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:50:56

דנבר מצרפים את ג'ימר פרדט לקבוצת ליגת הקיץ.
חחחחח מה שהכי אני זוכר מפרדט זה שהחברים לקבוצה התלוננו שהוא מסריח
אוי הזיכרון האנושי

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 11:51:31

זה לא היה אדם מוריסון?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 11:53:41

נו הזיכרון,אולי

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 12:08:32

לא, אני באמת לא בטוח.
תבדוק ותחזיר תשובה – זה קריטי לדעת מי הכי מסריח…גם על המגרש.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 12:56:04

אינעל המוח,צדקת,מוריסון הסריח בחוץ וגם בתוך

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 11:51:37

אני יודע שעבר עשור מאז,
וקל לשכוח.
אבל האליפות של דאלאס הייתה מדהימה ומעטררת השראה בקנה מידה שלא ראינו קודם לכן.
הם הביסו את האלופה המכהנת,
הם ניצחו את "הדבר הבא" (אלופת המערב של 12),
והם ניצחו את האלופה שבדרך (אלופת 12, 13).
.
בדרך,
נוביצקי עשה כמות היסטורית של נקודות קלאצ' בקצב, איכות ויעילות שגורמת גם לגדולים ביותר לקנא.

jefffoster10
Editor
06/08/2021 13:17:58

בהגדרה הכי פשוטה- נוביצקי בפלייאוף ההוא התחפש ללארי בירד בשיאו. ככה אני ראיתי את זה.
ונכון שלברון נחנק (11 נק' במצטבר ברבעים האחרונים בששת משחקי הסדרה), אבל צריך לתת כאן קרדיט לתצוגת לברון סטופר & 3 בין הגדולות שנתקלתי בהן- דשון סטיבנסון.
הדמיון לבירד לא נעצר כאן- אלא הולך אפילו אחורה לימיו של בירד באינדיאנה סטייט- עם 11 נגרים סביבו, שהתעלו (כולל שלשות של בריאן "the janitor" קרדינל ויאן מהינמי קובר זריקות מחצי מרחק על הבאזרים של סופי רבע).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
06/08/2021 21:01:41
Reply to  jefffoster10

The Custodian

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 18:10:38

איגואדלה חוזר לג"ס לשנת פרידה

Hen
Hen
06/08/2021 18:44:04

ישששששש! האמת שמרגש שבחר לחזור לגולדן סטייט ולא הלך לנטס או ללייקרס

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 18:47:00
Reply to  Hen

זה היה לנטס אם לא אליכם.

Hen
Hen
06/08/2021 18:59:31

אז בחר את קרי על פני דוראנט(;

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין!

Warrior
Warrior
06/08/2021 18:48:39

איזה יופי שחזר, נראה כמה יוכל לתת.

עידן
עידן
06/08/2021 19:41:25

רגי גקסון נשאר בקליפרס.22 מיליון לשנתיים

עידן
עידן
06/08/2021 19:41:56

גבונטה גרין נשאר בשיקגו.חתם לשנתיים

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 19:56:52

אז הדיווה המנותקת מפילי, לשעבר שילוב של מג'יק ולברון, לא עונה לטלפונים מאמביד ולפי הדיווחים "לא מעוניין לעבור לפורטלנד או טורונטו, רוצה קליפורניה".
https://www.blazersedge.com/2021/8/5/22611926/trail-blazers-nba-rumors-ben-simmons-raptors-sixers-avoid?fbclid=IwAR2eJe15sZ5WVpz2tQ3_cPETgu_SVVq-9tlHHugQEm_1anwOW4Ry7VEgong
.
שייקח את "כשרונותיו" לפח וייעלם לנו מהעיניים לליגה הסינית או לאיזה תוכנית ריאליטי לסלבריטאים נבובים וריקניים, גאה להיות הראשון כאן שעמד על אופיו ויכולותיו המקצועיות, כבר מתחילת עונת הרוקי.

trusttheprocess
trusttheprocess
06/08/2021 21:19:40

אתה לא מחובר לענינים , אני אספר לך מה קורה מאחורי הקלעים
קוואי הולך לעשות סיין אנד טרייד לפילי תמורת סימונס
טוביאס ,טייבול ובחירות דראפט הולכים לעבור לפורטלנד תמורת לילארד
יש סופר טים בפילדלפיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן ברור סתם צחקתי גם הוא אני מניח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טורנטו ממש קלינגונים סימונס סיאקם בארנס בושיי מי יקלע שם? הם ישברו את הסל מרוב קלינגים😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 22:13:36

אשך כבר שכחת אותי? זה היה צפוי פשוט טראסט מכר לעצמו אשליות, הקשר בינו לבין המציאות בכל הקשור לפילי לא קיים

Jonathan
Editor
06/08/2021 20:08:46

אוברה ייסתדר לדעתי בשארלוט. שיהיה לו בהצלחה.
שמח שאיגי חזר. מצד שני – עוד שחקן כנף סביב ה2 מטר? בין ויגינס, קומינגה, מודי, גרין, פורטר, טוסקנו-אנדרסון…. כמה כאלה אנחנו באמת צריכים?

חגי "התותח" ניסני
Editor
06/08/2021 20:18:03
Reply to  Jonathan

כמה שיותר. מה אכפת לך הגיע על מינימום.

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 20:27:23

זו גולדן סטייט.
אני לא בטוח שאני מדייק,
אבל לדעתי החוזה הזה מקפיץ את חשבון המס שלהם ליותר מ-200 מיליון.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 20:42:54

כמעט. משכורות: 174 מיליון פלוס מינוס. מס 184 מיליון פלוס מינוס

Jonathan
Editor
06/08/2021 20:30:19

ממש שמח שהוא שם.
חושב שעדיים חסרה לנו קצת מאסה מתחת לסל. לימים שבהם צריך להציק ליוקיץ' או AD.

Jonathan
Editor
06/08/2021 20:31:04

אוברה הלך אבל. זה לא מקזז?

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 20:43:28
Reply to  Jonathan

א. צודק. 200 מיליון זה עם הקאפ הולד של אוברה.
בלעדי הקאפ הולדס, נראה לי שמדובר "רק" 160 מיליון מס'.
.
זה לא משנה את העובדה שהעלות של אוברה היא יותר מ-10 מיליון (שכר + מס').

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 20:48:04
Reply to  Jonathan

אוברה מלכתחילה לא נכלל בחישוב. אם אתה מכניס אותו לחישוב השכר עולה בכ 10 מיליון והמס ב 65 מיליון נוספים. היה ברור שאוברה הולך ושאף שחקן לא יקבל חוזה גדול במקומו. מיירס אמר שאם ההוצעות יגיעו ל 400 מיליון מבלי לזכות באליפות צריך להוציא אותו להורג. במצב הנוכחי יש אפשרות להחליף את השכר של גרי פיטון / מולדר (יש מקום רק לחוזה אחד ושניהם לא מובטחים. יש מצב ששניהם ילכו) ב MLE ולהגיע להוצאה של 390 מיליון.

גיא הירוק
Admin
06/08/2021 20:50:18

כאמור –
לא ממש סגור על המספרים,
למעט מספר אחד ברור –
כל חוזה מינימום כזה עולה לגולדן סטייט יותר מ-10 מיליון.

Jonathan
Editor
06/08/2021 20:53:38

אין דרך להתרחק קצת מתקרת השכר? נגיד טרייד של ויגינס לא יעזור?

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 21:03:28

ג"ס לא רואים בוויגינס נטל לעומת הקבוצות האחרות שכן. לכן מי שהיו מוכנות לקחת את החוזה שלו דרשו גם אחד או יותר מהרוקיס (או בחיררה עתידית) וזה לא בא בחשבון מבחינת ג"ס.
.
לפני הדרפט חשבתי שג"ס יכלה להציע לקינס להחליף את וויגינס תמורת בארנס ו דורל ווריט (השכר כמעט זהה) אבל היה ברור שהקינגס ידרשו את בחירה 7 ולהערכתי זו לא היתה אחת העסקאות שג"ס גיששה אחריהן כי בשלב מסויים היה ברור שלליקוב אין כל כוונה לותר על הבחירות בדראפט. מעבר לכך לוויגינס אין ערך מוסף מבחינת הקינגס.

דדי
דדי
06/08/2021 21:34:47

לפי איזה חישוב ?

asaf
06/08/2021 20:32:15

יופי של מהלך של הקליפרס עם ג'קסון, בטח במחיר…

דדי
דדי
06/08/2021 20:41:29
Reply to  asaf

לא יכלו לשלם לו יותר – רק יותר שנים, והוא לא רצה את זה.

Li Ming
Li Ming
06/08/2021 20:59:40
Reply to  דדי

בזבזו יותר מדי על החוזה של קנארד ולג'קסון נשאר רק בוטנים. קצת חבל, אולי היה יכול לקבל יותר אחרי הפלייאוף המוצלח, ומעניין שאף קבוצה אחרת לא הלכה על זה… מבחינת הקליפרס לשלם רק 11 מיליון לעונה לרכז פותח זה בהחלט החתמה טובה

דדי
דדי
06/08/2021 21:35:41
Reply to  Li Ming

אין שום קשר בין ג׳קסון לקנארד.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 21:40:38
Reply to  דדי

על איזו משבצת החוזה של גקסון? איך זה מסתדר עם היכולת להחתים מחדש את קוואי?

דדי
דדי
06/08/2021 21:42:34

השתמשו בזכויות בירד מוקדמות.
לא קשור לאף שחקן אחר.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 22:04:10

אחרי שנה אחת? חשבתי צריך שתים.

דדי
דדי
06/08/2021 22:07:54

הוא שם יותר משנה – מביי אאוט של שנה קודמת.

Li Ming
Li Ming
06/08/2021 23:12:40
Reply to  דדי

טוב לדעת שאין קשר… מכל מלמדיי השכלתי

שחר אלוני
06/08/2021 21:04:30

מעניין מה יהיה עם סימונס,
רוצה לקליפורניה?
יש שם קבוצה שיכולה לקלוט חוזה מקס, או מוכנה לתת תמורה דומה לפילי?
אולי יוסטון יקחו אותו תמורת ג'ון וול ועוד כמה שחקנים? זה נחשב קרוב לקליפורניה ? 🙂
סן אנטוניו תמורת כמה שחקני רוטציה?
אולי קליבלנד תמורת אחד הגארדים הצעירים (ולאב להשלמת שכר) ?

שחר אלוני
06/08/2021 21:07:11

אולי בוסטון? בתור PF הגנתי? טרייד על מי? טריסטן + שני צעירים ?

trusttheprocess
trusttheprocess
06/08/2021 21:17:41

אני שמעתי שעושים סיינ אנד טרייד למכבי תל אביב תמורת אולסי פרי

שחר אלוני
06/08/2021 21:57:00

אני צוחק כמובן, אבל זה יהיה יותר קרוב למציאות מאשר הדרישה של הנהלת פילי לקבל משהו שקרוב לטרייד על הארדן

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 21:38:12

לא חושב שג"ס מעונינים. כשמסתכלים על הסגל ההגיון אומר שאם סימונס נכנס גרין צריך לצאת ולא רואה אותם עושים את זה השנה.
.
ליקרס לא יכולים ולקליפרס יש יכולת לארגן מספר שחקנים אבל לא חושב שהם רוצים
.
נשארים הקינגס. הם יהיו מוכנים לתת את באדי הילד ובגלי ואולי יהיו מוכנים להוסיף בחירה או שתים. זהו. נ.ב. לא חושב שסימנס יודע שגם הקינגס נמצאים בקליפורניה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש לנו לעשות עם באגלי? הוא בקושי נכס טרייד. אמרתי לך אני מוכן לדיארון על סימונס או הילד והליברטון על סימונס או הילד וריישון על סימונס או הילד ו4 בחירות סיב 1 על סימונס. כא מהטריידים האלו אני מאשר ורק אחרי שדיים מודיע סופית שהוא נשאר בבלייזרז או חותם במקום אחר

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 21:54:38

אל תבין לא נכון, לא אמרתי שזה מה שאתם מוכנים לקבל, אמרתי שזה מה שאתם, אולי, יכולים לקבל. נדפקתם חזק. הבחור פרימדונה מלה לה לנד. אגו נפוח, מוקף עדת חנפנים, לא עובד על החולשות שלו, פוחד לקלוע ועכשו משחק אבי נעלבי לג'ואל שקע את התחת בפליאוף.
.
כל הליגה מבינה שאתם בצרה צרורה ויהיה מי שיעשה עליכם סיבוב. אוקלהומה אולי? אבל לקחת חוזה מקס של 4 שנים של מקרה ראש? צריך GM עם מח של ציפור וביצי שיש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההתנהלות של פילי עם סימונס הייתה נוראית שנה שעברה הוא לא היה בפלייאוף והיה עם ערך של כמעט לברון וכולם שכחו את הפלייאופים הקודמים שלו שם היה חייב לבוא אירוע המכירה שלו אבל המפגרים נתנו לו עוד שנת קריסת מניה….
אחרי הפלייאוף היו חייבים להוציא דיווחים שהוא שיחק פצוע כמו המיניסקוס של אמביד ולא לקטול אותו בפומבי ואז היה לו עוד ערך גבוה הבעיה שירקו עליו בפנים ועכשיו הוא עושה דווקא לא לתת לפילי לקבל עליו שחקן טוב יעני לא רוצה פורטלנד וכאלה זה בעיה ומורי לחוץ תחת….
חייבים איזה מנגר מפגר שיביא לנו שחקנים עם ערך ואני רואה כזה רק בסקרמנטו זה גם תפור להחתמות שהוא ביצע עד כה😎

שחר אלוני
06/08/2021 21:59:23

שמעון, אם הם יקבלו משהו בסדר גודל של פוקס או הילד, הם צריכים לרקוד הורה ולברך הגומל. אולי סקרמנטו באמת המרו, זה שחקן שלא זורק מעל 3 מטר וקולע 30% עונשין, ככה שבכל משחק חשוב יעשו עליו עבירות ברבע הרביעי שיהיו משולות לחטיפה. אבל אולי לסאק יש מחשבות אחרות, נראה אם זה יסתדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאק תפורים עליו קבוצת עונה סדירה בלי לחץ שלא יראו פלייאוף הרבה שנים קצב מאד מהיר מלא קליר פאת תפור עליו לנפח מספרים ולהיות אול nba טנש

דדי
דדי
06/08/2021 22:04:34

קודם כל, איך כל קבוצה שאתה מדבר עליה נהיית ״לנו״ ? כמה קבוצות אתה אוהד ?
.
דבר שני, הטרייד לא ייראה ככה.
.
מה שפילי רוצים – נגיד באדי – יגיע אליהם, ובאגלי, בחירות ושאר ירקות לקבוצה שלישית שתשלח לסיקסרס משהו שהם צריכים – כנראה רכז…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

תשמע אני חותם על ברוגדון והילד בפילי😎
אני אוהד פילי וטריי.

Jonathan
Editor
06/08/2021 23:06:02

אלא אם הקליפרס מחליטים שנמאס להם ממישהו ומארגנים סביבו חבילה, אני לא רואה מי בקליפורניה תקלוט אותו.
לא רואה אינטרס לסקרמנטו, לנו יש את דריימונד גרין שהוכיח את עצמו בפלייאוף (ועולה פחות מסימונס) וללייקרס כבר יש את לברון וראס בתור עושי משחק.
בעינ יהקבוצות הכי מתאימות לו הן הסלטיקס (שלא נראה לי שיש להם מה לתת או איך לשלם עליו) ומינסוטה שצריכים הגנה ועושה משחק ברמה שלו ויש להם מה לתת… אבל נראה שסימונס לא רוצה ופילדלפיה מדמיינים שהם יוכלו לקבל יותר.
אני ממש מקווה שבג"ס לא ייתחלקו על הראש וייקחו אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגופה של איגי ממשיכה לעבור ברחבי הליגה ותמיד מישהו מוכן לשלם העיקר יש פרנסה כי כדורסל כבר אין😎.
לא נראה לי שבלוחמים בונים על קומינגה ומודי 😂😂😂

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 21:57:23

הוא עצמו אמר שאחד התפקידים שלו יהיה לחנוך ולחנך את הילדים (לג"ס יש 3). זה יורד את המעמסה מקרי וגרין שלא ממש הצטינו עם ויסמן בשנה שעברה. הוא לא ישחק כל משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חונך עולה 2.5 מיליון? טוב ההוקס,שילמו על חונך 7 מיליון

עידן
עידן
06/08/2021 21:56:22

וואו לא ברור לי המהלך של ממפיס
גרייסון אלן למילווקי
סם מריל ו2 בחירות סיבוב שני לממפיס

שחר אלוני
06/08/2021 22:00:19
Reply to  עידן

מחליף נחמד לבאקס

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 22:02:31
Reply to  עידן

מה? הוא היה מעולה אצלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מוזר מאד מעניין על מי הם מתכננים

geffenre2
geffenre2
06/08/2021 22:21:06
Reply to  עידן

לממפיס יש יותר מדי גארדים בעמדה – מלטון, גרייסון, ביין וברוקס, והסגל שלהם עמד על 16 חוזים מובטחים.
מבין אלו שיושבים על חוזים נגמרים (גרייסון, טיוס ג'ונס, קייל אנדרסון ובלדסו) הוא היה הכי קל להעביר בשביל משהו. מאמין שבשנה הבאה ישתמשו בשתי הבחירות שקיבלו כדי לעלות לסיבוב הראשון, כמו שעשו בשני הדראפטים האחרונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל מאד שמיירס לאונרד סיים את דרכו בליגה הקבוצות לא מבינות כמה העידוד חשוב רק גולדן מבינים את זה עם דריי (לא סתם הוא בנבחרת נותן מאמץ) . אני חושב שהוא יוכל להוסיף המון לספסלים של הרבה קבוצות בתור עושה שרירים וזורק מגבות והמוב הכי בלתי עציר שלו זה מחיאות הכפיים

עידן
עידן
06/08/2021 22:26:03

קוואי החליט לחתום בקליפרס לפי כריס היינס
עדיין אין את פרטי ההסכם

עידן
עידן
06/08/2021 22:34:14

מסי סיכם בפריס סן זרמן ל 3 שנים.120 מיליון יורו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

😲 נשאר להם רק להחתים את רונלדו 😂

עידן
עידן
06/08/2021 22:42:50

מה הם יעשו עם רונאלדו?
מסי בן 34 כבר מעבר לשיא אז אתה רוצה שהם יביאו את רונאלדו בן ה 37.
עכשיו הם גם יצטרכו למכור את אמבפה לריאל מדריד

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 22:44:29
Reply to  עידן

ענק מסי בפריז לנגב לנגב לנגב, קוואי סופר מקס בקליפרס אין שאלה

אור
אור
06/08/2021 22:46:13

אני נאלץ להיות אוהד של באיירן בזמן הקרוב, לא מגיע לקבוצות כאלה כמו פאריז להצליח. מישהו יודע משהו על פייר פליי חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

פייר פליי כמו בליגת סילבר 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 22:59:32
Reply to  אור

זה נייר שאפשר לנגב איתו את השירותים

עידן
עידן
06/08/2021 22:46:46
Reply to  עידן

רונאלדו אמור לשחק את השנה האחרונה בחוזה ביובנטוס ואמור לקחת אליפות בקלילות אחרי איבוד התואר לאינטר שנה שעברה.
אינטר נחלשה כבר ועומדת לאבד גם את לוקאקו השחקן הטוב ביותר שלה לצלסי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מסי הזקן עדיין לא רואה אף שחקן ממטר והכי טוב בעולם כנל הזקן רונלדו שהוא מס 2.

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 23:01:26

מסכים איתך לגבי מסי לא כל כך לגבי רונאלדו טופ 5, אבל ממש לא מספר 2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יותר טוב מרונלדו הזקן? בבקשה אל תגיד ניימר או דה בריינה

ברוך רובין
ברוך רובין
06/08/2021 23:04:13

אמבפה, לנדובסקי, והחיה דא בראיינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמבפה עוד אפשרי להשוות…
לוקח את רונלדו כל יום על לבנדובסקי ודה בריינה. דה בריינה זה בלוף של החיים

אור
אור
06/08/2021 23:07:16

מסי רונאלדו ולבנדובסקי הם השלישייה כרגע. בתור אוהד יובה הוא עושה מה שהוא יודע וזו לא אשמתו שנותנים לו חרא קבוצה שנה אחר שנה

אור
אור
06/08/2021 22:44:22

🙂

עידן
עידן
06/08/2021 22:43:39

גסטיס ווינסלו חתם לשנה בקליפרס

אור
אור
06/08/2021 22:45:17
Reply to  עידן

מרעיד את אמות הסיפים
.
סתם עידן, תודה על העדכונים

עידן
עידן
06/08/2021 22:47:21
Reply to  אור

חח זה מה שנשאר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/08/2021 22:49:27
Reply to  אור

אור,ישר למכבסה לכמה שעות לניקוי הג'יפה שיוצא מפיך,
עידן קדוש ועילוי

geffenre2
geffenre2
06/08/2021 23:01:00
Reply to  עידן

אחלה לקליפרס. יכול לשקם את עצמו שם – להתמקד בעיקר בהגנה ואולי לתת משהו בהתקפה פעם ב-. בהנחה שלא יפצע שוב…

עידן
עידן
06/08/2021 22:50:09

מרכוס סמארט בדרך לקליפרס בטרייד משולש אבל עדיין מוקדם מידי

Roeezz
Roeezz
06/08/2021 22:51:26
Reply to  עידן

איזה טרייד משולש?

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:17:51
Reply to  עידן

זה טרייד שכבר סוכם פשוט לא נחתם.

עידן
עידן
06/08/2021 22:51:31
Reply to  עידן

בוסטון הולכים להחתים אותו על חוזה חדש ואז לעשות את הטרייד עליו

דדי
דדי
06/08/2021 22:58:27
Reply to  עידן

איפה קראת את זה ?

Hen
Hen
06/08/2021 23:00:24
Reply to  עידן

לקליפרס? לפי הקישור זה טרייד משולש בין הסלטיקס לאטלאנטה וסקרמנטו…

עידן
עידן
06/08/2021 23:06:49
Reply to  Hen

התבלבלתי
בכל מקרה הם מציעים לו חוזה חדש.לא יודע אם בכוונתם לעשות סיין אנד טרייד

https://twitter.com/celticsblog/status/1423734464740536328?s=19

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה ההוקס מקבלים? טרנס מאן😎?

Roeezz
Roeezz
06/08/2021 22:50:54

יש ספקולציות לגבי מרקנן?

עידן
עידן
06/08/2021 22:54:34

קווין דוראנט מתכנן להאריך חוזה בברוקלין מעבר לחוזה שנשאר לו.עוד 4 שנים 198 מיליון

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
06/08/2021 23:04:53

וואי וואי, ללא פציעות יוצאות דופן הוא יסיים לדעתי את החוזה על הפודיום של ה-GOAT

מניח שקיירי והארדן יאריכו גם והחלון של הנטס יתרחב משמעותית, תזכרו שקיירי צעיר

לא לשכוח שהנטס נתנו פייט לבאקס בשיא הכוח שלהם, כשקיירי בחוץ, הארדן על שליש ושחקן רוטציה חשוב (דינווידי) לא רלוונטי. זה לא יקרה הרבה בשנים הקרובות (חמסה חמסה…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הואנבחיים לא יהיה הגואט טוב שחזרת

עידן
עידן
06/08/2021 23:09:04

שמעון זה אומר שנשאר לו מינימום 5 שנים בנטס.
אם יקח 3 אליפויות ב 5 שנים הללו אז הוא יהיה לפחות בדיון.בטח שיתמקם בראשמור עם מייקל לברון וקארים

עידן
עידן
06/08/2021 23:15:42

יש גם שיחות בין שרודר לבוסטון.
https://twitter.com/TheNBACentral/status/1423707155375472645?s=19

עידן
עידן
06/08/2021 23:17:35
Reply to  עידן

אם הלייקרס מנחיתים את סמארט בטרייד על שרודר(זו כמובן רק ספקולציה) זה יהיה סיום מושלם לאוף סיזן הטוב שלהם

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:18:49
Reply to  עידן

ספקולציה לא אפשרית.

דדי
דדי
06/08/2021 23:23:06

לא הגיונית אבל למה לא אפשרית ?

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:27:21
Reply to  דדי

אקסטנד אנד טרייד לא נחשב כסיין אנד טרייד?

דדי
דדי
06/08/2021 23:30:36

אה, אוקיי הבנתי, האמת אני לא חושב אבל רק ב 99%.
אבל גם לא ברור לי בכלל מאיפה הגיעה כל הספקולציה הזאת על טרייד.
נשמע שהם פשוט מנסים להחתים אותו על הארכת חוזה בהנחה קטנה על מה שהם מניחים שהיה מקבל בקיץ.
מה טרייד מאיפה טרייד ? לא ברור לי.

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:32:16

אני חושב שזה בלבול מדיווח על זה יחד עם הטרייד של תומפסון ששאלת אם נסגר כבר.

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:32:41

אבל רגע – אקסטנד אנד טרייד לא שם אותך תחת הארד קאפ?

דדי
דדי
06/08/2021 23:33:34

כנראה.
אחלה מחיר לסמארט אם יצליחו לסגור איתו.

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:34:37

אין סיכוי לטרייד כזה בעיקר כי סטיבנס מת על סמארט. זה יצטרך להיות משהו מאד אטרקטיבי כדי שזה יקרה.

דדי
דדי
06/08/2021 23:36:19

לא נראה לי.
הארד קאפ זה בשני מקרים – קבלת שחקן בסיין אנד טרייד, ושימוש בmle גדול.
אני די בטוח שהיה מופיע שם גם אקסטנד אם זה היה טריגר, אבל לא ברמה שחקרתי את זה.
.
מה שיכול להפריע תיאורטית זה הארד קאפ מהצד של בוסטון – אבל זה תלוי בכמה דניס אמור לקבל בטרייד התיאורטי הזה שאין שום סיכוי בעולם שיקרה…

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:38:18

אחלה – תודה.

דדי
דדי
06/08/2021 23:39:45

תודה לך.

עידו גילרי
Admin
06/08/2021 23:37:44
Reply to  דדי

אחלה – תודה.

דדי
דדי
06/08/2021 23:24:36
Reply to  עידן

מדהים – שיחות בין שרודר לבוסטון.
קיבלת כבר דיווח בדיוק מה היה בשיחות האלה.
אני פשוט צריך להפסיק להתאמץ.

Yp
Yp
06/08/2021 23:17:10

לילה טוב לכולם
1.מצטער ש-AI לא חתם אצלנו , רצו אותו עבור "veteran leadership" וכנראה גם לשמור כמה דקות על ג'יימס בגמר אפשרי.
2.מהלך מעולה של הקליפרס . על פי דיווחים מלפני כמה שבועות , היו מוכנים לשלם לו הרבה יותר אך לא יכלו עקב המגבלה .והיו בטוחים שאיבדו אותו .
3.הסיפור עם סימונס פשוט מדהים . איזה קוצר ראות של כל המומחים והמומחים לכאורה . מה נהיה ממנו , ומה נהיה ממי שהגיע לו ROY באותה עונה ( אני לא כותב את השם כדי לא לנחס אותו ) את

trusttheprocess
trusttheprocess
07/08/2021 0:50:25
Reply to  Yp

מה נהיה מבן סימונס?
העליהום בקרב האוהדים ואף התקשורת כבר נהיה מגוחך. לסימונס הייתה סדרת פלייאוף גרועה נגד אטלנטה,הוא לא הראשון ולא האחרון.
פתאום מתנהגים אליו כשחקן הכי גרוע ב NBA , סימונס הוא עדיין שחקן מצוין עם חסרון משמעותי אבל עם הרבה יתרונות והוא עלית בהרבה תחומים .
סימונס לאורך הקריירה הוא 55-60 אחוז מהעונשין , הוא לא 30 אחוז כמו שהיה בפלייאוף , ברור שיש פה אנומלי , לסימונס הוא בעיות אישיות שציינתי פה במהלך השנה , נראה את כל הגיבורים הגדולים מתנהגים כאילו לא קרה כלום וזה לא משפיע עליהם אם כמו סימונס הייתה להם אחות מתלוננת שאח שלה אנס אותה מאז גיל 3 , אותו אח שהוא גם המנהל האישי והחבר הכי טוב של בן סימונס, והמשפחה שלה טוענת שהיא חולת נפש והיא מתעקשה שזה אמת .
סימונס נבחר שנתיים רצוף על ידי מאמני ה NBA לאול סטאר, לא על ידי הקהל,על ידי המאמנים אז כנראה שהם יודעים מה הוא שווה.
כל "ההדלפות" כביכול על מה שפילי רוצים על סימונס זה בולשיט, אף אחד לא יודע מה היה ואיך היה.
והידיעה האחרונה שלסימונס לא מעונין לדבר עם הקבוצה שיצאה מאיזה כתב אידיוט מסאן פרנסיסקו שכבר שנתיים בוכה שהוא רוצה שגולדן סטייט יעשו טרייד על סימונס היא כמובן שיקרית, אחד החברים הטובים של סימונס הוא בכיר במערך השיווק של פילי הוא גר אצל סימונס בבית כרגע במהלך הקיץ

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 1:20:58

מעולה, שיישאר אצלכם
שחקן ענק

trusttheprocess
trusttheprocess
07/08/2021 2:47:12

איתו או בלעדיו עדיין נשאיר לדאג מקדרמוט, זאק קולינס ואלצהיימר פופ אבק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שכחת את ג'וק לנדייל??? הוא יבעט לאמביד בטוסיק ;-))))))

ברוך רובין
ברוך רובין
07/08/2021 3:32:14

זה לא משנה אם אתה עלית בהרבה תחומים, שהדבר הכי חשוב במקצוע אתה לא מסוגל לעשות או להוות איזה שהוא איום, זה נגטיב שמתעלה על כל הפלוסים שלו שאתה מוסיף את המקס שקיבל זה חוזה שלילי.
.
המאמנים בחרו את סימונס לאולסטאר וזה ש90% מהמאמנים בליגה מפגרים לאללה לא אומר יותר מדי, כמו שדריימונד גרין נבחר חמישיית עונה שנייה.
.
עכשיו בקשר לידיעה של אחותו של בן סימונס היא רצה עוד מלפני פגרת האולסטאר הרבה לפני הפלייאוף, הוא סיים את העונה הרגילה עם 60% מהקו, אז ידיעה שרצה כל העונה פתאום היא זאת שהפכה את סימונס ללא מסוגל לקלוע או לזרוק וגרמה למשבר מנטלי דווקא בפלייאוף, שאתה מוסיף את העובדה שהוא היה שלילי עצום כל פלייאוף מהפלייאוף הראשון אתה רואה כמה שזה מגוכח להפיל את ההתעללות המינית באחותו שקרתה או לא קרתה, דרך אגב זה לא נראה משפיע עליו כל כך בחופשה בבריכה, במקום להתאמן.
.
כתבים אמינים מדווחים מה פילי רוצים על סימונס כתבים שיש להם קשרים בכל הליגה , עוד ידוע שפילי סירבה לברוגודון ובחירת דראפט בסיבוב הראשון על סימונס, פילי דורשת כעת ערך לא ריאלי עליו.
.
הטעות של פילי התחילה לפני כמה שנים שלא ראו את הבלוף הזה מקילומטרים והימרו על הורפורד שזה כשלון שהיה ידוע מראש, עכשיו שיאכלו את החרא שבישלו

עידן
עידן
07/08/2021 0:37:00
דדי
דדי
07/08/2021 1:00:03

אם אני לא טועה הטרייד של לאורי עוד לא קרה.
אני יכול לראות תסריט שסימונס מגיע לטורונטו כחלק מטרייד כזה.

עידו גילרי
Admin
07/08/2021 1:29:19
Reply to  דדי

סורי – קרה (לא מזמן).

דדי
דדי
07/08/2021 1:33:33

סורי תגיד לאוהדי פילדלפיה…
עדיין יכול להגיע לשם תיאורטית.